Sophie en Bart-Jan

362
Video’s:

Over onze reis

Op donderdag 8 oktober start onze reis! Op deze dag vliegen we naar Lima, Peru. We hebben vier maanden de tijd om Peru, Bolivia, Argentinië en Chili te bezoeken. Ook Brazilie en Uruguay pikken we spontaan mee. Daarna vliegen we naar Nieuw-Zeeland waar we vier weken met een camper van het Noorden naar het Zuiden zullen rijden. Na een korte stop van n weekje in Sydney vliegen we door naar Indonesië waar we drie weken zullen verblijven. Vervolgens bezoeken we een aantal dagen Kuala Lumpur en vliegen we door naar het zuiden van India. We reizen door tot Kathmandu en vliegen vanuit daar naar Japan om een vriend van ons te bezoeken. Via Hong Kong reizen we door China naar het noorden tot Beijing. Vervolgens vieren we een aantal weken vakantie op de Filipijnen. Ter afsluiting reizen we zo'n 4 weken door Mongolie. Uiteindelijk zullen we na n jaartje via Beijing weer naar Nederland toe vliegen...

Wat hebben we er super veel zin in!!!!

Bezochte landen

Wij hebben 17 landen (7%) bezocht:

Argentinië, Australië, Bolivia, Brazilië, Chili, China, Filipijnen, Hongkong, India, Indonesië, Japan, Maleisië, Mongolië, Nepal, Nieuw-Zeeland, Peru, Uruguay.